інформаційний сайт селища та району

[Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Влад_Горный  
Форум » Персональные страницы » Форум Влада Горного » Радимось про Ради (політичне "ноу-хау" Влада Горного) (Як дешево, сердито і чесно подолати кризу-2009)
Радимось про Ради (політичне "ноу-хау" Влада Горного)
Влад_ГорныйДата: Неділя, 19.04.2009, 12:23 | Сообщение # 1
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
РАДИМОСЬ ПРО РАДИ

П Р О Е К Т

Тимчасовий Р Е Г Л А М Е Н Т
передачі й отримання делегованих повноважень
народного депутата України
сільської/селищної/районної/міської/обласної/Верховної Ради
народних депутатів

(Тимчасовий Регламент діє до моменту вступу в дію власного Регламенту відповідної Ради народних депутатів).
Констатуючи той факт, що за час прийняття, з 28 червня 1996 року, Конституція України була цинічно спотворена існуючими владними режимами в інтересах окремих можновладців, політичних сил, кланових угрупувань, тощо і не стала державотворчим, розвиваючим і об’єднуючим документом Законодавства України, а існуюча система державної влади всіх рівнів не є ефективним інструментом управління країною, народ України, в особі своїх найближчих персональних обранців – депутатів районних/міських (в населених пунктах без районного поділу) рад, бере на себе всю відповідальність по формуванню ефективної, антикризової системи державного управління країною. Запропонована далі система зміни формату державного управління республікою Україна є тимчасовою, до встановлення фактичного і юридичного народовладдя, здатного безконфліктно вирішувати всі питання, пов’язані з реалізацією ідеї одночасного комфортного життя як мінімум чотирьох поколінь українців – батьків, дітей, онуків та правнуків, на власній території. (Це завдання має стати базовим у подальшому формуванні загальнодержавної національної ідеї.)
Не відкидаючи, але вдосконалюючи і розвиваючи існуюче Законодавство України, з метою припинення зсуву територіальної спільноти в глибини кризи громадсько-політичних, фінансових та соціальних відносин та враховуючи, що саме райони в Україні є найменшими структурними одиницями з повним набором інституцій державного управління, пропонується:
всенародно делегувати існуючим районним/міським (в населених пунктах без районного поділу – надалі, просто районним) радам повноваження по проведенню перших загальнонародних виборів Рад народних депутатів всіх рівнів на наступних засадах:
1. надати право обирати до Рад всіх рівнів правомочним і дієздатним громадянам України, які на момент виборів мають паспорт з відміткою про реєстрацію проживання на території, де розташована виборна дільниця;
2. надати право обиратись до Рад всіх рівнів правомочним і дієздатним громадянам України, які на момент виборів мають вік 21 рік та проживали останні 5 років на території, де розташована виборна дільниця;
3. висування кандидатур для наступного обрання може рівноцінно здійснюватись одноосібно (в тому числі - самовисуванням), колективно або від імені певної громадами;
• для більш ефективного і безконфліктного проведення перших загальнонародних виборів створити дорадчі демократичні органи - Великі погоджувальні ради (ВПР) голів місцевого самоуправління (тільки голів існуючих рад всіх рівнів, окрім спікера - ГМС), які мають узгодити всі нюанси виборів по кожному регіону (області, АР Крим):
1. кожний регіон на рівні районних рад проводить вибори у свій термін до встановленої на ВПР дати формування Верховної Ради народних депутатів;
2. новообрані народні депутати всіх рівнів присягають на вірність народу України, чиї делеговані повноваження вони покликані виконувати чесно, сумлінно і самовіддано (процедуру організовує і здійснює в процесі передачі повноважень рада попереднього скликання);
3. кожна територіальна громада базового рівня – сільська/селищна рада сільського району, елементарна структура управління міста чи міського району повинна мати кількох своїх повноважних представників (але, обов’язково, однакову кількість) у районній Раді народних депутатів, а кожний район – кілька повноважних представників в обласній Раді народних депутатів;
4. на перехідний період кожний район обирає одного народного депутата Верховної Ради народних депутатів;
5. на період виконання делегованих повноважень всі народні обранці припиняють своє членство в будь-яких політичних та громадсько-політичних структурах і не створюють офіційних груп, фракцій, блоків, за винятком визначених Регламентом відповідної Ради для ефективної роботи народних депутатів та регіональних (територіальних) груп;


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Неділя, 19.04.2009, 12:25 | Сообщение # 2
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
• враховуючи, що існуючі ради, насамперед Верховна рада, надзвичайно і не вмотивовано завищили свої витрати бюджетних коштів, в тому числі, і на можливі дострокові чи строкові вибори, запланованих коштів вистачить на помірковані витрати по забезпеченню діяльності всіх новообраних Рад народних депутатів до формування і затвердження наступного бюджету;
в системі управління державою (термін «влада» не повинен вживатись, як не відповідний національній ідеї українського народу) не повинно бути противаг, отже, інститут Президентства має бути скасований, а виконавчими органами мають стати виконкоми відповідних сільських, селищних, районних, обласних Рад та Кабінет Міністрів, як головний виконавчий орган Верховної Ради України;
• за рахунок скасування витрат на утримання апарату Президента та звільнення матеріально-технічних ресурсів, будівель, тощо, діяльність всіх виконкомів може бути стовідсотково забезпечена фінансово і матеріально;
• до назви відповідних Рад слід додавати рік скликання, а термін функціонування встановити 5 років, виходячи з оптимальних строків перспективного 5-річного планування розвитку народного господарства;
• будь-який народний депутат може бути замінений по причині порушення депутатської присяги або через професійну непридатність, але кожний народний обранець має право на повний термін виконання делегованих повноважень – 5 років, тобто, на кожних наступних виборах кількість кандидатів, обраних депутатами, може бути різною, а в Радах може бути перехідний контингент депутатів, які не будуть обиратись на поточних виборах;
• голова відповідної Рад обирається з складу новообраних народних депутатів і має статус керівника відповідного населеного пункту чи його району; голова виконкому відповідної Ради призначається колективним рішенням сесії цієї Ради з фахівців відповідного рівня; спікер Верховної Ради народних депутатів обирається на сесії Верховної Ради і забезпечує її ефективну роботу в межах делегованих йому Регламентом цієї Ради повноважень, разом з головою Кабінету Міністрів, який призначається колективним рішенням сесії Верховної Ради з числа фахівців відповідного профілю, виконує найвищі представницькі функції на міждержавному рівні;
• статистичні матеріали по кожним виборам та кожному обраному народному депутату зберігаються на весь строк делегованих повноважень; за ними визначається активність виборців та фінансування представницької діяльності кожного народного обранця; на звичайному голосуванні один депутат має один вирішальний голос, а на голосуванні з питань, що мають особливу вагу і потребують конституційної більшості голосів виборців, за депутатським рішенням «за» мають бути враховані голоси всіх його виборців (тобто, кредит довіри виборців), а саме рішення приймається трьома чвертями всіх голосів, відданих за повноважних народних депутатів;
процедура перших загальнонародних виборів народних депутатів до Рад всіх рівнів має бути надзвичайно проста, дешева і ефективна, з використанням кращого досвіду минулих виборних кампаній:
1. ЦВК має здійснювати методичну допомогу, розподіл фінансів для проведення виборів і контроль за їх використанням, перевірку повноважень новообраних депутатів та видачу їм відповідних документів про реєстрацію і таке інше; ЦВК, також, створює базу даних на всіх депутатів, контролює строки їх повноважень та повідомляє голів відповідних Рад про закінчення цих повноважень через 100 днів;
2. ЦВК створюється аналогічно до Кабінету Міністрів, а його діяльність, як і діяльність КабМіну, заслуховується, перевіряється та контролюється відповідною комісією Верховної Ради, тобто, власне, Верховною Радою України;
3. кожна районна рада забезпечує своїх виборців, а це громадяни, зареєстровані на її території, бюлетенями всіх рівнів; ці бюлетені мають звичайну поліграфію і містять повну інформацію про виборчу дільницю, назву виборів, кандидатів в народні депутати та клітинки для поміток, в тому числі, «проти всіх»; правила забезпечення, зберігання, звітності, використання та підрахунку голосів мають бути загальновідомі по останнім виборам, що відбувались в Україні; ступінь захисту зменшується за рахунок взаємоконтролю в базовій громаді, відсутності втручань великого бізнесу та політичних сил; на місцевих виборах з числа конкретних місцевих кандидатів – ступінь взаємоконтролю має бути на порядок вище, ніж раніше;
4. попередні списки виборців не мають принципового значення, а в процесі виборів заповнюються списки тих, хто приймав участь у виборах – з паспорта записуються ПІБ, серія та номер паспорта, а на останній сторінці внутрішньодержавного паспорта (який є єдиним посвідченням особи виборця і підтвердженням його права на голосування) ставиться печатка, дата виборів і підпис члена чи голови (заступника голови) комісії; в подальшому, громадська активність виборця має давати йому певні преференції у взаєминах з народними обранцями та органами державного управління;


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Неділя, 19.04.2009, 12:25 | Сообщение # 3
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
• важливою функцією Рад базового рівня мають бути заходи контролю за діяльністю народних депутатів відповідного рівня, розробка і запровадження системи звітності, інформування, опитування, депутатських наказів, тощо; окрім того, має бути створений чіткий механізм відізвання депутатських повноважень та заміни своїх повноважних представників на будь-якому рівні;

Проект Тимчасового Регламенту передачі й отримання делегованих повноважень
народного депутата України
має бути погоджений, змінений і доповнений при його всенародному обговоренні та в процесі роботи Великих погоджувальних рад різних регіонів України, але в ньому є ряд базових положень, які, в цілому, дають шанс українському народу на побудову народної держави з повноваженнями управління від народу, без владарювання державних структур-мутантів, які вже давно стали самодостатніми і створюють державний устрій для власного комфорту.
Ще один рік провладної тяганини і процес стане незворотнім, а життя українського народу – безперспективним.

Автор проекту Влад Горний.
18-19 квітня 2009 р.


Астролог-аматор і теософ
 
Форум » Персональные страницы » Форум Влада Горного » Радимось про Ради (політичне "ноу-хау" Влада Горного) (Як дешево, сердито і чесно подолати кризу-2009)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: