інформаційний сайт селища та району

[Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Влад_Горный  
Форум » Персональные страницы » Форум Влада Горного » Принципи утопічної держави (ПУД) від Влада Горного (Про те, чого варта сучасна українська державність...)
Принципи утопічної держави (ПУД) від Влада Горного
Влад_ГорныйДата: Четверг, 09.04.2009, 13:11 | Сообщение # 1
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Принципи утопічної держави (ПУД) від Влада Горного

==============================================================================
Про те, чого варта сучасна українська державність, знають сьогодні не тільки ті, хто занепадає разом з нею, але й будь-хто у цілому цивілізованому світі. Інформації про наші негаразди не бракує, а, надто, - з перших вуст нашої самодостатньої владної «еліти». При цьому, владна верхівка ніколи не переймалась проблемою вияснення, а в якій, власне, державі воліли б жити ті, для кого вона – держава - єдино можлива, хто ніколи її не залишить і не зрадить, хто, власне, і є український народ - державотворець і правовласник? Якою ж хотіли б бачити свою країну її прості і «маленькі» сини та доньки, її автохтонне населення, так звані «пересічні українці», найбільш свідому частину яких, останнім часом, зневажливо називають новомодним словом – «електорат»?
Я теж належу до цього сумнозвісного і недалекого прошарку суспільства, але бажаю не тільки бути «статистом» на чергових чи позачергових «виборах без вибору», але й реально творити власну державу, бо надто довго, кволо і бездарно це роблять численні, але не найкращі, «слуги народу», в результаті чого і маємо: Конституцію і Законодавство, результати застосування яких залежать від сили-силенної політизованих тлумачів; гіллясте і безплодне владне дерево, здатне тільки до самовідродження, але не до задоволення потреб голодного і спраглого народу, пограбування і руйнацію, плюндрування і стагнацію, моральне та фізичне виродження і ще багато дечого, як вагомий «додаток» до попереднього ряду антинародних «досягнень».
Чи маю я право на власне бачення української державності, на відстоювання тієї його моделі, яка б не тільки обіцяла, а й гарантувала мені й моїм рідним та близьким, знайомим і незнайомим співгромадянам гідне життя? Відповідь коротка і однозначна – ТАК! І не тільки право, а й обов’язок, бо особисто я, Влад Горний, ще 29 квітня 1992 року присягав на вірність саме народу України, про що маю відповідний документальний запис.
Отже, якою б мала бути наша держава, якби її творили ми, її громадяни, - народ України?
Спробуємо, бодай, уявити собі ту гіпотетичну державу, в якій ми б почувались якнайкраще. Нехай, поки що, це буде утопія, проте за реалізацію народної утопії варто і позмагатись.
Для початку сформулюємо головні (базові) Принципи такої утопії, тобто ПУД – Принципи утопічної держави. В реальному житті пуд, як відомо, має 16 кг., тому й базових Принципів, спочатку, теж буде всього 16, а виписані вони будуть, поки що, у самих загальних рисах з розрахунку на колективну всенародну законотворчість.
(Примітка: необхідність побудови чи відродження всенародної національної держави не дискутується.)
Принцип 1. Громадянство та національна ідея.
Громадянами утопічної держави (УД), окрім вже зареєстрованих членів територіальної громади, можуть стати: а). всі новонароджені на її території, які проходять відповідну процедуру реєстрації; б). громадяни інших країн, вихідці з УД, що бажають возз’єднатись зі своєю родиною (в межах 4-х поколінь – батьки, діти, онуки, правнуки); в). громадяни, які вступають до зареєстрованого шлюбу в будь-якій державі світу з громадянином (громадянкою) УД; г). у всіх інших випадках, врегульованих спеціальними законодавчими актами, громадянам інших країн може бути наданий статус тимчасового перебування з точним визначенням термінів, наприклад: дипломати, місії, спеціалісти, спостерігачі, біженці, «політпритульці» та інші категорії, що перебувають у міжнародному правовому полі.
Чи залишатимуться ці громадяни громадянами інших країн, чи отримають громадяни УД додатково ще й інше громадянство, вирішують самі громадяни. Як один з наслідків подвійного громадянства має бути безвізовий виїзд до відповідної держави, жодних інших переваг чи винятків у застосуванні до громадян з подвійним (потрійним і тому подібним) громадянством законів УД не має бути.
Національна Ідея має бути сформульована зовсім коротко: в УД має бути комфортне (комфорт – відчуття зручності, задоволення середовищем, оточенням та власним станом) життя для кожних 4-х поколінь її громадян – батьків, дітей, онуків та правнуків.
Як на мою думку, то простішої і важливішої Ідеї-фікс годі шукати чи придумувати.
09.04.2009 р.
Далі буде.


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 13.04.2009, 20:45 | Сообщение # 2
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Принцип 2. Справедлива рівність пенсійного та соціального забезпечення, гідне життя для немічних та малозабезпечених.
В державі, створеній народом і для народу, слід визнати невідповідним нині діючий принцип – «обраним – рай на Землі, всім іншим – рай на Небесах». Кожний громадянин держави однаково цінний для неї у будь-якому віці та будь-якому стані, якщо не порушує морально-етичні норми, громадянські права і обов’язки та домовленості з державою (Конституцію і діюче Законодавство всіх рівнів), отже, має право на забезпечення гідного життя. Оскільки, працюючі громадяни мають отримувати таку зарплатню, пільги, послуги і тому подібне, якої вони заслуговують згідно договору прийому на ту чи іншу роботу, то їх наступне пенсійне забезпечення має знаходитись між прожитковою нормою і прожитковим мінімумом, в залежності від робочого стажу громадянина. Можливе, також, застосування для різних категорій громадян певних соціальних програм та пільг: субсидій, лікування, забезпечення життєво необхідними засобами, тощо. Всі соціально не захищені категорії населення спонукаються відповідними державними службами до гідного самозабезпечення та отримують, у разі мотивованої необхідності, адресну державну допомогу, в тому числі від соціальних програм та пільг.
Принцип 3. Максимально можлива участь громадян в державотворенні та державному управлінні.
Участь громадян в державотворенні та управлінні державою здійснюється через делегування повноважень, на яке мають право всі громадяни, що мають відповідне посвідчення особи громадянина (паспорт внутрішнього зразка з відміткою про територіальну реєстрацію). В паспорті мають бути спеціальні сторінки для відміток про реалізацію права на голосування на виборах чи референдумах, по результатам яких визначаються повноваження, що делегуються на той чи інший рівень державного управління. Від зареєстрованої активності громадян залежить рівень уваги до їх потреб з боку держави (виділення коштів на здійснення делегованих повноважень, кількість голосів при вирішенні Конституційних проблем, тощо).
13.04.2009 р.
Далі буде.


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Вівторок, 14.04.2009, 21:52 | Сообщение # 3
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Шановні читачі, громадяни України!
На початку роботи над Принципами утопічної держави (ПУД) я обіцяв викласти прийнятні для територіальної громади принципи «переформатування» існуючої державності в 16 тезах, які були б достатньо повно зрозумілі без додаткового тлумачення (на противагу діючим Законам України, які не можуть бути однозначно зрозумілі без остаточного висновку Конституційного Суду. Ось де парадокс. Закони приймаються від імені народу України його обранцями – 450-ма неробами, а остаточно трактується кількома десятками призначених до КС осіб, на догоду тим же особам). Всі обіцяні Принципи, звісно, вже давно записані на чернетках, як і багато інших пропозицій до процесу побудови всенародної держави. Звичайно ж, я далеко не єдиний, і, навіть, не перший серед тих, хто мріє про кращу долю для себе, своїх рідних та свого народу. Віртуальний Інтернет-простір вже вщент заповнений аналогічними матеріалами, до того ж, я цілком упевнений у тому, що троє будь-яких нормальних в інтелектуальному відношенні людей, за комітентною дозою одного з благородних напоїв, здатні теоретично облаштувати нашу державність на ЛЮДСЬКОМУ рівні, а не на рівні бидла і сучасної політики. Отож, я вирішив, що не варто плодити аналогів до існуючих проектів і засмічувати Інтернет, але варто зазначити, що важливо не тільки уявляти, як потрібно переоблаштувати країну, а й знати, як отримати законним шляхом саме право на такий всенародний крок всупереч існуючим кризовим обставинам.
З певністю можу сказати, що я знаю, як можна «дешево, сердито і всенародно", не надто виходячи з існуючого правового поля, змінити державницьке владарювання на всенародне управління державою, щоб потім реалізувати наші найкращі утопічні принципи «переформатування». Все може бути швидко, чесно і, дійсно, дешево.
Ось тому, зі сторінок цього Форуму, я хочу запропонувати всім зацікавленим особам, громадам, рухам, спілкам, партіям, блокам і т.п. свої ідеї, тобто оте саме «ноу-хау».
Пишіть на цьому Форумі та/або на E-mail: vladgor16@ukr.net Владу Горному.
Успіхів Вам у Ваших задумах!
З повагою, Влад Горний.
14.04.2009 р.
Далі буде, але дещо інше.


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:26 | Сообщение # 4
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Р А Д И М О С Ь П Р О Р А Д И

П Р О Е К Т

Тимчасовий Р Е Г Л А М Е Н Т
передачі й отримання делегованих повноважень народного депутата України
сільської/селищної/районної/міської/обласної/Верховної Ради народних депутатів

(Тимчасовий Регламент діє до моменту вступу в дію власного Регламенту відповідної Ради народних депутатів).

Констатуючи той факт, що за час прийняття, з 28 червня 1996 року, Конституція України була цинічно спотворена існуючими владними режимами в інтересах окремих можновладців, політичних сил, кланових угрупувань, тощо і не стала державотворчим, розвиваючим і об’єднуючим документом Законодавства України, а існуюча система державної влади всіх рівнів не є ефективним інструментом управління країною, народ України, в особі своїх найближчих персональних обранців – депутатів районних/міських (в населених пунктах без районного поділу) рад, бере на себе всю відповідальність по формуванню ефективної, антикризової системи державного управління країною. Запропонована далі система зміни формату державного управління республікою Україна є тимчасовою, до встановлення фактичного і юридичного народовладдя, здатного безконфліктно вирішувати всі питання, пов’язані з реалізацією ідеї одночасного комфортного життя як мінімум чотирьох поколінь українців – батьків, дітей, онуків та правнуків, на власній території. (Це завдання має стати базовим у подальшому формуванні загальнодержавної національної ідеї.)
Не відкидаючи, але вдосконалюючи і розвиваючи існуюче Законодавство України, з метою припинення зсуву територіальної спільноти в глибини кризи громадсько-політичних, фінансових та соціальних відносин та враховуючи, що саме райони в Україні є найменшими структурними одиницями з повним набором інституцій державного управління, пропонується:
• всенародно делегувати існуючим районним/міським (в населених пунктах без районного поділу – надалі, просто районним) радам повноваження по проведенню перших загальнонародних виборів Рад народних депутатів всіх рівнів на наступних засадах:
1. надати право обирати до Рад всіх рівнів правомочним і дієздатним громадянам України, які на момент виборів мають паспорт з відміткою про реєстрацію проживання на території, де розташована виборна дільниця;
2. надати право обиратись до Рад всіх рівнів правомочним і дієздатним громадянам України, які на момент виборів мають вік 21 рік та проживали останні 5 років на території, де розташована виборна дільниця;
3. висування кандидатур для наступного обрання може рівноцінно здійснюватись одноосібно (в тому числі - самовисуванням), колективно або від імені певної громадами;
• для більш ефективного і безконфліктного проведення перших загальнонародних виборів створити дорадчі демократичні органи - Великі погоджувальні ради (ВПР) голів місцевого самоуправління (тільки голів існуючих рад всіх рівнів, окрім спікера - ГМС), які мають узгодити всі нюанси виборів по кожному регіону (області, АР Крим):
1. кожний регіон на рівні районних рад проводить вибори у свій термін до встановленої на ВПР дати формування Верховної Ради народних депутатів;
2. новообрані народні депутати всіх рівнів присягають на вірність народу України, чиї делеговані повноваження вони покликані виконувати чесно, сумлінно і самовіддано (процедуру організовує і здійснює в процесі передачі повноважень рада попереднього скликання);
3. кожна територіальна громада базового рівня – сільська/селищна рада сільського району, елементарна структура управління міста чи міського району повинна мати кількох своїх повноважних представників (але, обов’язково, однакову кількість) у районній Раді народних депутатів, а кожний район – кілька повноважних представників в обласній Раді народних депутатів;
4. на перехідний період кожний район обирає одного народного депутата Верховної Ради народних депутатів;
5. на період виконання делегованих повноважень всі народні обранці припиняють своє членство в будь-яких політичних та громадсько-політичних структурах і не створюють офіційних груп, фракцій, блоків, за винятком визначених Регламентом відповідної Ради для ефективної роботи народних депутатів та регіональних (територіальних) груп;


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:31 | Сообщение # 5
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
продовження
• враховуючи, що існуючі ради, насамперед Верховна рада, надзвичайно і не вмотивовано завищили свої витрати бюджетних коштів, в тому числі, і на можливі дострокові чи строкові вибори, запланованих коштів вистачить на помірковані витрати по забезпеченню діяльності всіх новообраних Рад народних депутатів до формування і затвердження наступного бюджету;
• в системі управління державою (термін «влада» не повинен вживатись, як не відповідний національній ідеї українського народу) не повинно бути противаг, отже, інститут Президентства має бути скасований, а виконавчими органами мають стати виконкоми відповідних сільських, селищних, районних, обласних Рад та Кабінет Міністрів, як головний виконавчий орган Верховної Ради України;
• за рахунок скасування витрат на утримання апарату Президента та звільнення матеріально-технічних ресурсів, будівель, тощо, діяльність всіх виконкомів може бути стовідсотково забезпечена фінансово і матеріально;
• до назви відповідних Рад слід додавати рік скликання, а термін функціонування встановити 5 років, виходячи з оптимальних строків перспективного 5-річного планування розвитку народного господарства;
• будь-який народний депутат може бути замінений по причині порушення депутатської присяги або через професійну непридатність, але кожний народний обранець має право на повний термін виконання делегованих повноважень – 5 років, тобто, на кожних наступних виборах кількість кандидатів, обраних депутатами, може бути різною, а в Радах може бути перехідний контингент депутатів, які не будуть обиратись на поточних виборах;
• голова відповідної Рад обирається з складу новообраних народних депутатів і має статус керівника відповідного населеного пункту чи його району; голова виконкому відповідної Ради призначається колективним рішенням сесії цієї Ради з фахівців відповідного рівня; спікер Верховної Ради народних депутатів обирається на сесії Верховної Ради і забезпечує її ефективну роботу в межах делегованих йому Регламентом цієї Ради повноважень, разом з головою Кабінету Міністрів, який призначається колективним рішенням сесії Верховної Ради з числа фахівців відповідного профілю, виконує найвищі представницькі функції на міждержавному рівні;
• статистичні матеріали по кожним виборам та кожному обраному народному депутату зберігаються на весь строк делегованих повноважень; за ними визначається активність виборців та фінансування представницької діяльності кожного народного обранця; на звичайному голосуванні один депутат має один вирішальний голос, а на голосуванні з питань, що мають особливу вагу і потребують конституційної більшості голосів виборців, за депутатським рішенням «за» мають бути враховані голоси всіх його виборців (тобто, кредит довіри виборців), а саме рішення приймається трьома чвертями всіх голосів, відданих за повноважних народних депутатів;
• процедура перших загальнонародних виборів народних депутатів до Рад всіх рівнів має бути надзвичайно проста, дешева і ефективна, з використанням кращого досвіду минулих виборних кампаній:
1. ЦВК має здійснювати методичну допомогу, розподіл фінансів для проведення виборів і контроль за їх використанням, перевірку повноважень новообраних депутатів та видачу їм відповідних документів про реєстрацію і таке інше; ЦВК, також, створює базу даних на всіх депутатів, контролює строки їх повноважень та повідомляє голів відповідних Рад про закінчення цих повноважень через 100 днів;
2. ЦВК створюється аналогічно до Кабінету Міністрів, а його діяльність, як і діяльність КабМіну, заслуховується, перевіряється та контролюється відповідною комісією Верховної Ради, тобто, власне, Верховною Радою України;


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:33 | Сообщение # 6
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
продовження
3. кожна районна рада забезпечує своїх виборців, а це громадяни, зареєстровані на її території, бюлетенями всіх рівнів; ці бюлетені мають звичайну поліграфію і містять повну інформацію про виборчу дільницю, назву виборів, кандидатів в народні депутати та клітинки для поміток, в тому числі, «проти всіх»; правила забезпечення, зберігання, звітності, використання та підрахунку голосів мають бути загальновідомі по останнім виборам, що відбувались в Україні; ступінь захисту зменшується за рахунок взаємоконтролю в базовій громаді, відсутності втручань великого бізнесу та політичних сил; на місцевих виборах з числа конкретних місцевих кандидатів – ступінь взаємоконтролю має бути на порядок вище, ніж раніше;
4. попередні списки виборців не мають принципового значення, а в процесі виборів заповнюються списки тих, хто приймав участь у виборах – з паспорта записуються ПІБ, серія та номер паспорта, а на останній сторінці внутрішньодержавного паспорта (який є єдиним посвідченням особи виборця і підтвердженням його права на голосування) ставиться печатка, дата виборів і підпис члена чи голови (заступника голови) комісії; в подальшому, громадська активність виборця має давати йому певні преференції у взаєминах з народними обранцями та органами державного управління;
• важливою функцією Рад базового рівня мають бути заходи контролю за діяльністю народних депутатів відповідного рівня, розробка і запровадження системи звітності, інформування, опитування, депутатських наказів, тощо; окрім того, має бути створений чіткий механізм відізвання депутатських повноважень та заміни своїх повноважних представників на будь-якому рівні;

Проект Тимчасового Регламенту передачі й отримання делегованих повноважень народного депутата України має бути погоджений, змінений і доповнений при його всенародному обговоренні та в процесі роботи Великих погоджувальних рад різних регіонів України, але в ньому є ряд базових положень, які, в цілому, дають шанс українському народу на побудову народної держави з повноваженнями управління від народу, без владарювання державних структур-мутантів, які вже давно стали самодостатніми і створюють державний устрій для власного комфорту.
Ще один рік провладної тяганини і процес стане незворотнім, а життя українського народу – безперспективним.
Автор проекту Влад Горний.
18-19 квітня 2009 р.

Шановні читачі, громадяни України!
Досвід спілкування та обговорення неординарних проблем свідчить про необхідність додаткових роз’яснень та авторських коментарів, які б додали тому чи іншому проекту реальності сприйняття. Я теж маю такий матеріал, народжений у спробах встановити дійовий контакт з організатором, засновником і керівником (ініціатором – з офіційної біографії) одного з майже 3000 офіційно зареєстрованих в МінЮсті України громадсько-політичних об’єднань, Олександром Миколайовичем Лалаком, у минулому – військовим, депутатом Київради, заступником керівника секретаріату Української Консервативної партії, нині - громадським і військовим профспілковим діячем, автором кількох книг політичної спрямованості, і таке інше. Рух, головою якого є мій «візаві» О.М. Лалак, має солідну назву – Всеукраїнське громадське об’єднання та Всеукраїнський громадсько-політичний Рух «Всенародний Фронт Порятунку України», а його статутні матеріали я, навіть, розмістив на сайті Arbuzinka.at.ua, що, на жаль, так і не допомогло знайти порозуміння.
Отже, до Вашої уваги деякі важливі деталі листування з О.М. Лалаком, які, по суті, і є авторським доповненням та коментарями до проектів ПУД та Радимось про Ради:


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:34 | Сообщение # 7
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Відповідь Влада Горного на запрошення № 2 представити свої матеріали на одну з науково-практичних конференцій, які, ніби то, проводить ВФПУ.

Голові ВГО та ВГПР «Всенародний Фронт Порятунку України» О.М. Лалаку
Шановний, Олександре Миколайовичу!
Вельми вдячний Вам за запрошення на вступну конференцію (Дата: 7 квітня, 21:55:00 (за київським часом), читаю і відповідаю 08.04.2009 р.), з цікавістю вишукаю наявні в Інтернеті матеріали, але, на превеликий жаль, не зможу в такий стислий термін вирішити власні фінансові і ділові проблеми, які дали б мені змогу бодай наблизитись до великих мужів ВГО та ВГПР. Вичитуючи вельми поважні прізвища, назви та абревіатури, прогнозую для себе, що це буде ще одна велика (чи середнього розміру) «інформаційна булька», яка не міститиме реальних алгоритмів, а, відтак, не матиме реальних результатів.
Я продовжую працювати з іншоконтактним джерелом інформації, свою першу Книгу та декілька більш свіжих матеріалів розмістив на сайті Arbuzinka.at.ua – це наш місцевий інформаційний сайт, де у мене є Персональна сторінка та Форум. Зараз закінчую роботу, що орієнтовно називається «Принципи утопічної держави» (читай, Принципи української державності, або ПУД). В цей ПУД я і зробив спробу вкласти зручну для територіальної громади державність, що базується всього на 16 основних принципах, які не потребують для свого тлумачення Конституційного Суду, яким у нашій державі вже звикли підміняти або видозмінювати будь-яке рішення будь-якого органу влади.
Звісно, наш сайт ще не досить «розкручений», щоб з приводу мої робіт виникла бодай якась дискусія, але ці матеріали доступні і можуть засвідчити про рівень моїх поглядів і пропозицій.
Не зламавши інформаційної «огорожі», не вийдеш на волю – ось гасло для всіх, хто намагається щось реально змінити, а тому треба працювати з новими людьми, новими ідеями, за межами звичних, так званих, цивілізованих форм і методів. Старі «інструменти» знову дадуть те, що вже маємо.
Якщо знайдете для себе можливим, давайте спілкуватись частіше, ніж раніше.
З повагою і найкращими побажаннями, Влад Горний.
08.04.2009 р.

--- Исходное сообщение ---
От кого: "Влад Горный"
Кому: Lalak1@ukr.net
Дата: Apr 20, 2009 13:13:23
Тема: Зауваження з приводу конференцій
Я не проти включення проекту "Радимось про Ради" до порядку денного будь-якої конференції, але, разом з тим, вважаю, що працювати з ним слід трохи інакше і максимально швидко. Це - приклад прийняття рішення кризового менеджменту в умовах жорсткої конкуренції, - потрібна швидкість і конфіденційність планів та виконавців, сам же проект, дійсно, можна привселюдно "жувати", як і все інше в нашому суспільстві - до повного абсурду.
Влад Горний.
20.04.2009 р.

--- Оригінальне повідомлення ---
Від кого: "Александр Лалак"
Кому: "Влад Горный"
Дата: Apr 20, 2009 21:22:08
Тема: Re: Зауваження з приводу конференцій
Можете бути впевнені – конфіденційність буде збережена.
Але, що Ви маєте на увазі «трохи інакше і максимально швидко»???
Лалак.


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:35 | Сообщение # 8
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
І. Проект Тимчасового Регламенту та його реалізація розраховані на те, що робота буде проведена досить швидко двома шляхами: один - більш конфіденційний, через взаємодію з районними радами, які, власне, тільки й можуть врятувати ситуацію; другий - через партії рухи та інші громадські організації, які покликані грати рекламно-роз'яснювальну і відволікаючу (для діючої влади) роль. Я впевнений, що владні структури намагатимуться перешкодити будь-яким спробам встановлення народовладдя. Виходячи саме з таких міркувань, я думаю, що "працювати на рекламу" добре тоді, коли без зайвого галасу, швиденько і результативно ведеться масована робота з депутатами районних рад та їх головами. В усякому разі, я намагаюсь поєднати обидва напрямки, але маю малувато помічників. Хотілося б надіятись ще на когось...
Влад Горний.
21.04.2009 р.

ІІ. Шановний Влад!
Вдячний за Вашу активну життєву позицію.
ПЕРЕДМОВА.
Я згоден, що всім нам завжди не вистачає вірних помічників. Так було завжди і у всіх. І так буде завжди…
Скільки людей – стільки амбіцій. Займаючись активною політикою все життя можу Вам констатувати факт – як тільки будь-яка людина виходить за межі свого кола спілкування, у неї відразу (у 99% випадків) неадекватно зростає уявлення про свою особисту значимість в цьому житті, а звідси починаються суперечки за владу навіть у маленькому вулику. Мало хто в цьому світі має холодний і безкорисний розум, вміє адекватно оцінювати себе і навколишній Світ. Не є виключенням і наш Всенародний Фронт Порятунку України. Прошу зрозуміти, що це Вас не стосується особисто. Це я просто даю загальну картину ситуації.
Наш Фронт діє вже 20 місяців. Які проблеми ми маємо?
За цей час до нас примкнули майже 70 лідерів політичних партій і громадських організацій, серйозних вчених і т.п. Як тільки окремі з них побачили реальні перспективи нашого руху, відразу почали перетягувати простирадло на себе, відчули себе «лідерами». Таким чином, 10 таки х лідерів відокремились від нас і спробували співати «власні пісні» за нашою технологією: Грабар, Збітнєв, Шевченко, Вретік, Рекало, Добродєєв та їм подібні. Звичайно, їм нічого не вдалось і вдатись не могло. Чому? А тому, що вони вважали, що є розумнішими і більш талановитими від Лалака та інших членів Президії нашого Фронту. Так вони і залишились одинаками – невдахами…
В чому проблема всіх негараздів українців за всі ці сотні роки? А в тому і проблема – на 2-х українців потрібно не менше 3-х папах і обов'язково не менше як гетьманських…
Моя же концепція – концепція Всенародного Фронту базується на тому, щоби зібрати всіх тих лідерів по Україні, які вже зрозуміли і глибоко усвідомили, що настав час вгамувати власні амбіції і підпорядкуватись єдиному центру. І Ви знаєте, Влад, нам це поки що вдається – одного втрачаємо, а трьох знаходимо. Це нормальний процес і практика це довела.
ТЕПЕР ПО СУТІ.
Розраховувати на порятунок України спираючись на районний рівень вважаю помилкою. Звичайно, в районах вирішуються конкретні питання але не політичного значення. Окрім сепаратизму і розколу України це ні до чого не призведе, якщо райони наділити величезними повноваженнями. Цього прагнуть саме регіонали з відомою метою – розколоти Україну. Долю Держави вирішує виключно політичний рівень – Президент, Парламент, Кабінет Міністрів, суди. Решта – це лише допоміжні рівні у державотворенні, хоча вони і відіграють важливу роль.
Тепер, скажіть мені, які саме помічники Вам потрібні і що вони мають робити конкретно?
В силу своїх можливостей я спробую Вам допомогти. Але Ви повинні знати, що наш Фронт ще не має повноцінної мережі для покриття всіх районів України. Такої мережі не має жодна політична партія України. І регіонали, і БЮТ, і НУНС також не мають такої мережі. Там все базується на грошах і владі, розгортається тільки за рахунок грошей і адмінресурсу влади саме перед виборами.
У нас же таких грошей немає і влади немає. Для того ми і пропонуємо концепцію Всенародного Фронту – пошук таких місцевих лідерів як Ви, які мають належний авторитет в місцях свого проживання і готові відповідати не за всю Україну, а хоча би надійно покрити всі виборчі округи від сільського рівня до Верховної Ради включно в місцях свого проживання. Ці лідери потім мають висуватись від нашого Фронту у всі рівні рад. По-перше, це найбільш ефективний механізм. По-друге, не потребує величезних грошових витрат. Як Ви ставитеся до цієї концепції?
З повагою, О.М. Лалак


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:36 | Сообщение # 9
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
ІІІ. Шановний Олександре!
Дуже добре, що Ви спромоглися саме на такого листа, який, можливо, допоможе нам краще порозумітись. Всі ті папери, якими Ви мене «бомбардували» напередодні, не варті однієї сторінки цього послання.
Отже, що і чому я пропоную.
Спочатку мотиви: 1. я переконаний, що тільки система народовладдя, тобто делегованих повноважень управління спільним (колективним, всенародним) майном, ресурсами, відношеннями в громаді і суспільстві, може бути гарантом гідного ладу і комфорту нам, нашим рідним і близьким, всій територіальній спільноті на «многіє лєта». Інших варіантів людського життя для тих, хто може порівняти народний лад (навіть, такий примітивний, як в СРСР) з «диким» чи цивілізованим бандитським капіталізмом, просто не існує;
2. оскільки, наша теперішня держава виникла шляхом самозахоплення саме влади (володарювання) правлячою «верхівкою», то такою вона (держава) і буде залишатись по своїй суті, міняючи тільки кольори, «бігморди» та інший антураж;
3. всі партії, рухи, блоки, об’єднання мають за відкриту чи приховану мету дати їх лідерам доступ до «годівниці», а тіньовим керівникам – доступ до володарювання;
4. все це відкрито «прописано» в «діючій» Конституції, в усій поведінці можновладців, партійних лідерів та іншої «еліти», при цьому, я мовчу про справжнє керівництво всією «біомасою» в цілому, та вірогідну мету, яку воно методично, послідовно і безперешкодно реалізує (і не тільки в Україні);
5. протиставити цій системі, в рамках сьогоднішньої державності, нічого, так як ніяких революцій нам не треба;
Тепер, як вийти з цієї ситуації (загальні напрямки): 1. інформувати всі територіальні громади – від хуторів і до мегаполісів, - що держава для людей має будуватись не на принципах володарювання самозваної меншості над більшістю, над колективними надбаннями і всенародними ресурсами, а на принципах делегування громадами повноважень управління цими надбаннями і ресурсами, принципах реалізації з допомогою обраної меншості волевиявлення обираючої більшості;
2. поняття «влада» не повинно застосовуватись в державотворчому лексиконі і бути повсюдно замінене на «управління», «керівництво», «менеджмент» і їх аналоги (і не тільки на словах, а й на ділі);
3. за виконання депутатами і найманими працівниками управління отих-самих делегованих повноважень повинен бути чіткий контроль, звітність і система нагород-покарань;
Як цього досягти практично в умовах сьогодення: 1. тільки через ради базового рівня, які мають всі права на здійснення актів передачі делегованих повноважень від народу до конкретних представників цієї ж громади, які проживають поряд і давно, всіма знані, мають відповідні якості і чесноти, дбатимуть про загальні (всенародні) надбання і добробут;
2. державу треба будувати не з «даху», як у тому анекдоті: - «Колгосп ми вже створили, присилайте колгоспників…», а з міцного фундаменту народної довіри до близьких людей своєї громади, до делегування їх, як повноважних представників з вирішальним голосом, до всіх рівнів управління, на яких планується використання коштів, ресурсів, наукових та інших досягнень, добровільно переданих громадянами на утримання і розвиток загальнодержавних інституцій;


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:37 | Сообщение # 10
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
3. при такому підході сам процес делегування, тобто, власне, виборів, стає простим, прозорим, чесним, зрозумілим і дешевим;
4. чи можна організовувати і спрямовувати такі вибори з Вашінгтона, Москви, Києва чи курортів Анталії (жарт), звичайно ж, НІ! Отже, працювати треба в районах, але інформуючи і закликаючи «згори», масовано, швидко, дохідливо, конкретно, не розраховуючи на «політичні дивіденди». А для цього згодились би і партійні осередки, і рухи, і таке інше (з патріотичних та меркантильних мотивів, але без преференцій на делеговані повноваження від народу).
Ось такий підхід до реалізації запропонованого проекту я вбачаю реальним і доцільним, в такому напрямі роблю щось з тими людьми, яких знаю, з якими спілкуюсь і співпрацюю.
При цьому, не претендую на «булаву», мені не потрібно тішити амбіції (бо я простий громадянин, який присягав на вірність народу України), але хочу мати перспективи на гідне життя.
Якщо якісь партії, рухи, фронти, блоки і тому подібні запропонують приблизно такий же варіант переформатування державного управління в Україні – я, залюбки, підтримаю. Якщо знову виникатимуть «партійні лідери», то нехай ідуть собі геть!
Спробуйте запропонувати своїм симпатикам схожий підхід, і будете знати, хто чого вартий, з ким – в розвідку, а кого – в «контррозвідку» (жартую).
Я думаю, Ви, врешті-решт, маєте зрозуміти, що мова йде не про регіональний поділ, перетягування «ковдри» матеріально-технічних і людських ресурсів, а про делегування повноважень управління від народу, при якому до Рад народних депутатів будь-якого рівня просто не можуть потрапити «професійні політики»-«космополіти». Якщо вони добрі фахівці, то можуть бути наймані до виконавчих органів управління, на всіх рівнях підзвітних саме РАДАМ!
Ваші «друзі» - Грабар, Збітнєв, Шевченко, Вретік, Рекало, Добродєєв та їм подібні можуть (тільки теоретично) потрапити до якоїсь місцевої Ради чи її виконкому, але ніякої «погоди» в Народній Республіці Україна вони не робитимуть.
Вся політика має зводитись до народовладдя, кому воно не до вподоби – світ великий, ніхто нікого не має утримувати: забирай все, що заробив своєю непосильною працею і «дуй» на всі чотири боки.
Не намагайтесь «зацентрувати» всіх і вся, бо це протирічить людській природі; координувати дії – так, інформувати, пропонувати – так, але гетманів нам не треба. Є велика колективна робота, яку «рвуть» на частини, щоб «розділяти і володарювати», але Єдиним Фронтом мають стати не псевдо лідери, а народ – єдиний і законний володар власного майбуття. Йому потрібні «поводирі», а не «пастирі» й «керманичі», громади вже не орієнтуються в ситуації, задурені стараннями «прихватизованих» і прикормлених ЗМІ, професійних політ крикунів і тому подібних. Якщо якесь об’єднання громадян працює на низовому рівні (хутір, село, селище, містечко, райони міста), то воно, дбаючи про загальне благо, звичайно ж має право пропонувати достойних сусідів, колег, земляків до обрання, але все має узгоджуватись по рівням проживання і представництва. Не мрійте керувати з Києва, бо це точно – хибна і антинародна концепція. Спускайтесь на «землю» від милих Вам товаришів по словесним інтелектуальним змаганням, пропонуйте, інформуєте, агітуйте і вербуйте, а потім ведіть до народовладдя.
Такі мої думки і поради, такі мої амбіції, така моя життєва позиція – Влада Горного, першоапостола Новітнього Заповіту (якщо читали щось з книги «Новітній Заповіт чи Демони Кашпіровського»), теософа, астролога і нумеролога, приватного вченого.
Дякую за листи і увагу.
Якщо буду потрібен, я до Ваших послуг.
Влад Горний.
23 квітня 2009 р.
P . S . До речі, у мене до Вас є прохання - чи не могли б Ви, у зручний для Вас спосіб, познайомити мене зі своїм літературним доробком (так би мовити, для повноти інформації і кращого порозуміння). Буду вдячний за такий подарунок.


Астролог-аматор і теософ
 
Влад_ГорныйДата: Понеділок, 27.04.2009, 15:37 | Сообщение # 11
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
IV. Шановний пане Влад!
Щиро вдячний Вам за щирість. Звичайно, я цілком поділяю Ваші погляди. Однак, народовладдя – це розмите поняття. Влада над людьми завжди була і буде вічно. На цьому тримається вся природа. Над вовчою зграєю стоїть природний вожак, вожак не штучний, а найкращий вовк зграї. Така ієрархія була і буде завжди. Неможливо шакала у не спотвореній природі зробити вожаком вовчої зграї, як це робиться в Україні. Так саме неможливо, щоби пияниця і наркоман керували генералами і вченими, колгоспами і цілими республіками…
Отже, влада завжди була і буде. Це притаманне самій природі. Тим більше, є люди з різними розумовими і морально-діловими якостями. Невже Ви їх хочете не тільки прирівняти, а й поставити бездарних над обдарованими?
Таким чином, питання полягає не в народовладді взагалі, а в тому, якою ця влада має бути за своїми людськими якостями, егоїстична, яка працюватиме і надалі виключно на себе, чи на народ в цілому. А ці людські якості майже не виховуються, вони є природним даром і передаються з молоком матері і генами своїх батьків. В тому то і полягає наша проблема – як усунути від влади організовану зграю шакалів і гієн, а замість них поставити патріотів-інтелектуалів з розвиненими культурою, свідомістю та інтелектом…
З повагою, О.М. Лалак

V. Шановний "фронтовий друже"!
Ви зациклились на своїх (чи чужих) тезах про владу і, навіть, не намагаєтесь зрозуміти, про що я Вам кажу. А кажу я таке: якщо нам (нашій низовій громаді), наприклад, потрібно делегувати депутатські повноваження в районну Раду 3 (трьом) кращим людям (природним домінантам), то ми знайдемо в себе цих людей і делегуємо; якщо нам (районній громаді), потрібно делегувати до обласної Ради, наприклад 3 (трьох) своїх кращих представників, то ми їх у себе знайдемо, і це будуть високоосвічені, професійні природні домінанти. Якщо нам (тій же районній громаді) потрібно буде направити 1 (одного) депутата до Києва, ми його теж знайдемо (згадайте ідею про трьох нормальних в розумовому відношенні людей, які здатні облаштувати нормальну державу), і це буде цілком нормальна, високоосвічена і інтелектуально розвинена людина, природний домінант Арбузинщини. Ви це можете зрозуміти, ніяких "вовків", "шакалів" з інших територій серед наших посланців не буде. А на ваших теренах буде така-собі конкурентна "бійка" за обрання кращого з кращих, але то Ваші проблеми і Ви їх теж успішно розв'яжете. Наші (тобто, народні) обранці наймуть відповідних фахівців з державного менеджменту, і горе буде останнім, якщо вони поведуть власну гру. Все має бути "по дорослому".
А Ви як це собі уявляєте???
Пишіть, не забудьте дочитати попереднього листа до P.S., там моє прохання.
Влад Горний.
23.04.2009 р.

VI. Шановний друже!
Саме так і саме це я все розумію. Нарешті домовились. Давайте цих своїх кандидатів на всі рівні від сільських і де Верховної Ради включно. Є кандидат в Президенти, то й його давайте. Про що ми з Вами сперечаємось, коли все вже зрозуміло, лише словами різними речи називаємо?
Книгу надішлю в електронному вигляді пізніше. Зараз на все просто часу не вистачає.
З повагою, О.М. Лалак.

От ми вже й «приїхали до повного порозуміння»: я йому про Хому…, а він мені – «…Давайте цих своїх кандидатів…». Цікаво, що б робив О.М. Лалак з кандидатами в Ради народних депутатів всіх рівнів від Арбузинського району Миколаївської області???
Ось така «вартість» політичних і громадсько-політичних діячів київських майданів та асфальтівок – Д А В А Й Т Е, А МИ ВАМИ ПОКЕРУЄМО!
А, З А С Ь !!! Бо, ми й «самі з вусами» та й зробити «можемо самі», або не можемо…???


Астролог-аматор і теософ
 
Форум » Персональные страницы » Форум Влада Горного » Принципи утопічної держави (ПУД) від Влада Горного (Про те, чого варта сучасна українська державність...)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: