Дозвольте запропонувати Вам кілька моїх багаторічних спостережень і висновків з питань методології вивчення законів Природи на уроках природничого циклу. Поява цієї роботи викликана тим, що отримавши доступ до Інтернет-ресурсів, наші вихованці, іноді, наштовхуються на значну кількість «Теорій про будову Всесвіту», «Нових, Наднових і Супернових» фізичних наук, «супер-пупер відкриттів» в астрономії, астрофізиці чи коллайдерних дослідженнях, тощо. При цьому, вони не мають базового підгрунтя, щоб хоч якось відрізнити істину від вимислу, зневірюються в змісті шкільних наук та правдивості наших з Вами навчальних потуг. Вкрай низька мотивованість їх навчання отримує нищівного удару і вже зовсім не «відривається» від нульового рівня. Гусениця Лідія Іванівна, вчителька фізики, астрономії та природознавства Новоселівської ЗОШ І-ІІІ ст. 04.04.2019 р.