Влад_Горный | Дата: Середа, 11.07.2012, 11:40 | Сообщение # 1 |
Старожил
Группа: Модераторы
Сообщений: 107
Статус: Offline
| Звернення до людей, що «створюють» природничі науки, викладають їх та вивчають у навчальних закладах
Я, Влад Горний, віртуальний двійник вчителя фізики, астрономії та інформатики вищої категорії, вчителя методиста, відмінника освіти України, звертаюсь до всіх учасників навчального процесу з вивчення природничих наук з наступною пропозицією. Шановні колеги! На власну освіту та компіляцію існуючих наукових догматів для навчання багатьох поколінь своїх учнів я витратив більше 40 років власного життя, але, все ж, прийшов до невтішних висновків: 1. Ні сучасна наука, ні сучасна школа не повідомляють тим, на кого працюють, правдивих відомостей про оточуючий Матеріальний Всесвіт, його виникнення, закономірності і закони функціонування, про Світ Живого Життя, його Творця та, найголовніше, про призначення Людей Розумних у цьому Світі. 2. Матеріальний Всесвіт описується без розгляду Первинної Матерії та процесів у ній, що привели до його виникнення та сучасного розвитку, а Творення Світу Живого безальтернативно тлумачать по біблейським або аналогічним оповідкам. Внаслідок такої «науки», у кожної пересічної людини від самого дитинства намагаються сформувати комплекс неповноцінності та роздвоєння особистості, приховуючи знання, що мають дати кожному індивіду міцну світоглядну платформу для вдалого старту в майбутнє життя. 3. В результаті такого «навчання» ми й «маємо те, що маємо»: керівників, які «будують мости вздовж річок»; «вчених», які витрачають кілотонни грошей, шукаючи в підземеллях міфічний «бозон Хіггса» та «ревнителів чистого поклоніння», які бродять від помешкання до помешкання і свідчать про знищення існуючої «системи речей» самим найближчим часом з відомих для них причин. 4. А до цього, ми ще маємо незрозумілу поведінку нашого Світила та рідної Планети, що, можливо, насправді загрожує нам не прогнозованим (чи, навпаки, давно очікуваним) лихом катастрофічних масштабів. Звісно, це тільки маленький і образний «краєчок», того, що ми маємо, а увесь «айсберг» того, що ми втрачаємо, прихований у каламутній воді словоблуддя та красномовства. Отже, що я пропоную (до речі, в інформаційному просторі «Світової павутини» вже є терабайти потрібної інформації). Давайте спробуємо підсумувати результати досліджень та розумувань багатотисячної навколонаукової Інтернет-аудиторії для створення найбільш вірогідної і сучасної світоглядної та природничо-наукової картини Світу, яку варто було б викладати підростаючому поколінню, або, хоча б, пропонувати для вивчення тим «вченим мужам», які складають навчальні програми, ставлять гриф МОНіМС на, так звані, «підручники і навчальні посібники». Чи не пора, бодай у третьому тисячолітті, звільнити свідомість від біблейства та ейнштейніанства, на користь людського розуму, досвіду, логіки та здорового глузду. В усякому разі, навіть неупереджений обмін думками може посприяти поліпшенню справ, приверне увагу учасників «процесу» навчання і виховання до необхідності зваженого підходу до формування свого власного «Я». З повагою до мислячих відвідувачів цієї сторінки, Влад Горний. 11.07.2012 р.
Астролог-аматор і теософ
|
|
| |